Cum pot intra in posesia comenzii?
Produsele sunt expediate prin curier rapid DPD, cost suplimentar 17.9 lei, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau alta localitate din Romania. Oferim TRANSPORT GRATUIT pentru comenzile cu valoarea de minim 99 lei!
In cat timp primesc produsul?
Daca produsul se gaseste in stoc iar comanda este plasata intr-o zi lucratoare pana in ora 16:00, coletul va pleca catre Dv. in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. Daca comanda este plasata dupa ora 16:00 sau in weekend, coletul va pleca catre Dv in urmatoarea zi lucratoare. Din momentul expedierii, DPD vi-l va livra de regula in 24-72 ore.
Trebuie sa imi fac un cont ca sa pot comanda?
Interfata magazinului nostru online permite sa plasati comenzi si fara sa va inregistrati, de asemenea puteti plasa comenzi si telefonic. Totusi, pentru o administrare mai organizata a comenzilor dv, va recomandam sa va faceti un cont de client, dureaza doar 2 minute.
Pot ridica produsul personal?
Produsele se livreaza EXCLUSIV prin curier rapid, pentru a va putea oferi cel mai mic pret de pe piata dar si un timp optim de livrare si prelucrare a comenzilor, am decis ca activitatea noastra sa se desfasoare doar in mediul online, fara posibilitatea de ridicare personala a produselor.
Daca produsele pe care le-ati primit nu sunt ceea ce va doriti, in functie de situatie, aveti doua posibilitati:
In situatia in care doriti returnarea produselor si restituirea contravalorii acestora, procedura este urmatoarea: trimitem curierul la dvs, ii inmanati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati (si pe care in prelabil le-ati ambalat corespunzator, intr-o cutie de carton, invelite de preferat cu bule sau alte materiale anti soc), iar dupa receptie si evaluare va vom returna intr-un cont bancar contravaloarea produselor, mai putin o taxa in valoare de 10 lei, reprezentand transportul de la dvs la noi, pe care o vom plati curierului, in baza contractului de parteneriat pe care il avem cu dansii.
In situatia in care ati plasat gresit o comanda si doriti sa inlocuiti produsele, procedura este urmatoarea: trimitem curierul la dvs, ii inmanati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati (si pe care in prealabil le-ati ambalat corespunzator, intr-o cutie de carton, invelite de preferat cu bule sau alte materiale anti soc), iar dupa receptie si evaluare va vom returna intr-un cont bancar contravaloarea produselor, mai putin o taxa in valoare de 20 lei, reprezentand transportul dus-intors, pe care o vom plati curierului, in baza contractului de parteneriat pe care il avem cu dansii.
Dupa ce ati stabilit modalitatea de retur (cu sau fara inlocuire), va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0786 482 566, pentru a solicita firmei de curierat sa vina sa ridice produsele de la dvs. Va rugam sa tineti cont de faptul ca suntem disponibili telefonic doar in intervalul orar 08:00 – 16:00, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale. Daca in perioada mai sus specificata suna ocupat sau inchis, va rugam sa reveniti in cateva minute, cel mai probabil operatorii sunt angajati in alte convorbiri.
Nota 1. Produsele se pot expedia si cu alt curier agreat de dvs, cu exceptia Postei Romane. NU TRIMITETI PRODUSELE CU RAMBURS, contravaloarea produselor se va inapoia exclusiv in cont bancar, doar DUPA receptia si evaluarea acestora.
Nota 2. Daca produsul a fost expediat eronat de catre noi sau are defecte de functionare, transportul este suportat de catre noi.